Дистанційний курс з української мови за темою "Складнопідрядне речення" (9 клас).
Анотація до дистанційного курсy
“Складнопідрядне речення” для 9-го класу
Клеймьонової Оксани Олегівни, учителя української мови та літератури Харківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 54
Харківської міської ради Харківської області
Дистанційний курс повністю відповідає вимогам чинного Державного стандарту середньої освіти та змінам у навчальній програмі 2017 року.
Курс включає в себе 10 занять, теоретичний матеріал до теми, мультимедійні презентації, а також глосарії та рекомендації до опрацювання курсу.
Інноваційність дистанційного курсу полягає у використанні сучасних методик в поданні теоретичного мовного матеріалу, враховує компетентнісний і особистісно-орієнтований підходи у викладанні, вікові особливості учнів. Дистанціний курс є своєрідним дидактичним комплексом, у якому реалізуються основні навчально-виховні ідеї мовної освіти. Зміст курсу конкретизує навчальну програму, обсяг і систему знань з визначеної теми, спрямовує учнів на самостійне мовне дослідження, готує їх до поточного й контрольного оцінювання навчальних досягнень.
Матеріали кожного заняття подано за такою схемою: теоретичний матеріал, завдання на мовний аналіз, різнорівневі тести для самоконтролю, мультимедійна презентація.
У курсі реалізовано авторську ідею максимально сконцентрувати увагу школярів на засвоєнні програмового матеріалу за рахунок відпрацювання практичного вміння безпомилково знаходити й аналізувати складнопідрядні речення у текстах, визначати їх вид, структуру, предикативні центри та використовувати у власному мовленні, що, безперечно, вкрай важливо для якісної підготовки школярів до складання ДПА та ЗНО з української мови.
У процесі вивчення дистанційного курсу учень засвоїть матеріал з теми “Складнопідрядне речення”. За результатами вивчення курсу учень буде вміти: знаходити складнопідрядні речення в текстах, відрізняти їх від простих та інших видів складних речень, креслити лінійну та структурну схеми, визначати їх будову та засоби зв’язку, а також їх роль у текстах, формувати пунктуаційну грамотність, удосконалювати творчі вміння моделювати складнопідрядне речення та використовувати їх у висловлюваннях.
Комментарии
Отправить комментарий