Урок №6. Контрольна робота за темою “Театр корифеїв”.

Мета уроку:

освітня: систематизувати та узагальнити знання учнів із теми “Театр корифеїв. Розвиток драматургії. Творчість І.К.Карпенка-Карого”, сприяти умінню учнів систематизовувати опановані знання та критично їх осмислювати, виявляти недоліки з метою усунення їх;

розвивальна: розвивати навички практичної роботи із тестовими завданнями різного формату, тренувати память, логічне мислення;

виховна: виховувати повагу до результатів власної праці, до навчання.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

 

Пояснювальна записка до уроку №6.

Урок №6 складається з  тесту для самоконтролю (14 завдань різного формату: з вибором однієї правильної відповіді, з вибором кількох правильних відповідей, на встановлення відповідності, з короткою відповіддю).

 

          Рекомендації щодо опрацювання уроку №6.

1. Ознайомтеся з темою та метою уроку.

2. Перевірте свої знання теми за допомогою контрольного тесту, який надано у форматі  pdf (наприкінці заняття), окремої презентації та  тестів у системі он-лайн https://www.moodle.hneu.edu.ua/course/index.php?categoryid=35

 

Відомості про практичне застосування.

Наприкінці уроку учні зможуть самостійно аналізувати результати власних навчальних досягнень, перевірити рівень знань з опрацьованої теми, що допоможе вчасно виявити недоліки та прогалини у вивченні матеріалу.

 

                КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ

І варіант

Запитання 1-12 з вибором одного варіанту відповіді.

1. Драматургія – це:

а) один із родів художньої літератури;

б) драматичний твір з гострим життєвим конфліктом;

в) сукупність драматичних творів певного письменника, народу, історичної епохи;

г) літературний твір, написаний для постановки на сцені.

2. Назвіть драматурга, який був також поетом і прозаїком:

а) І.Карпенко-Карий;

б) М.Старицький;

в) М.Садовський;

г) М.Кропивницький.

3. Виберіть поняття, яке випадає з логічного ряду:

а) драма;

б) комедія;

в) бурлеск;

г) трагікомедія.

4. Укажіть прізвище митця, який випадає з логічного ряду:

а) Микола Садовський;

б) Михайло Кропивницький;

в) Іван Карпенко-Карий;

г) Панас Саксаганський.

5. Твір «Мартин Боруля» І.Карпенка-Карого за жанром:

а) гумористична п’єса;

б) побутова повість;

в) трагедія;

г) комедія.

6. Зі славнозвісною французькою комедією Ж.-Б.Мольєра «Міщанин-шляхтич» перегукується твір:

а) І.Котляревського «Енеїда»;

б) І.Карпенка-Карго «Хазяїн»;

в) І.Карпенка-Карого «Сто тисяч»;

г) І.Карпенка-Карого «Мартин Боруля».

Запитання 7-9 з вибором кількох варіантів відповідей.

7. Текст драматичного твору складається з двох компонентів (оберіть їх):

а) мова героїв;

б) авторські відступи;

в) ремарки;

г) пейзажі;

д) портрети.

8. До видатних драматургів кінця ХІХ століття належать  (укажіть усі правильні відповіді):

а) І.Карпенко-Карий;

б) І.Нечуй-Левицький;

в) М.Старицький;

г) І.Котляревський;

д) Панас Мирний.

9. Іван Карпенко-Карий прибрав собі псевдонім на честь:

а) драматичного персонажа;

б) діда;

в) батька;

г) брата.

Завдання 10-12 на встановлення відповідності.

10. Автор                                             Літературний напрям

1 Т.Г.Шевченко                                   А Реалізм

2 І.К.Карпенко-Карий                         Б Бароко

3 Г.С.Сковорода                                 В Романтизм

4 І.П.Котляревський                           Г Класицизм

5 Г.Ф.Квітка-Основяненко

11. Назва твору                                  Герої

1 Катерина                                       А Лаврін

2 Кайдашева сімя                           Б Бджола

3 Бджола і Шершень                       В Москаль Іван

4 Маруся                                          Г Наум Дрот

5 “Гайдамаки”

12. Псевдонім                                     Справжнє прізвище

1 Г.Ф.Квітка-Основ’яненко                А І.Левицький

2 І.С.Нечуй-Левицький                      Б Т.Г.Шевченко

3 Джеджалик                                      В Г.Ф.Квітка

4 Леся Українка                                 Г І.Я.Франко

                                                  Д Лариса Косач 

Запитання 13-14 з відкритою формою відповіді.

13*. Назвіть проблеми, що їх розкриває І.К.Карпенко-Карий на сторінках п’єси Мартин Боруля.

14*. Поясніть, що означає термін театр корифеєїв. Назвіть його представників.

 

ІІ варіант

1. Як прийнято називати театр другої половини ХІХ ст.?

а) театр Кропивницького;

б) театр Старицького;

в) український професійний театр;

г) театр корифеїв.

 

2. Український театр корифеїв (об ' єднаний) очолив:

а) М. Кропивницький;

б) М. Старицький;

в) І. Карпенко – Карий;

г) П. Саксаганський.
3. Серед акторів
театру корифеїв була родина:

а) Кропивницьких;

б) Старицьких;

в) Саксаганських;

г) Тобілевичів.
4. Хто з митців не належить до родини Тобілевичів?

а) І. Карпенко - Карий;

б) П. Саксаганський;

в) М. Садовська - Барілотті;

г) М. Старицький.
5. Сценічне прізвище Миколи Тобілевича:

а) Садовський;

б) Саксаганський;

в) Карий;

г) Рудченко.
6. Образи, які створили в своїх п`єсах драматурги ХІХ ст., були:

а) романтичними;

б) реалістичними;

в) сатиричними;

г) класичними.

Запитання 7-9 з вибором кількох варіантів відповідей.

7. Назвіть твори, що належать перу представникам “театру корифеїв”:

А) “Сто тисяч”;

Б) “Кайдашева сім’я”;

В) “Хазяїн”;

Г) “Енеїда”;

Д) “Наталка Полтавка”.

8. До видатних драматургів кінця ХІХ століття належать  (укажіть усі правильні відповіді):

а) І.Карпенко-Карий;

б) М.Кропивницький;

в) М.Старицький;

г) І.Котляревський;

д) М.Садовський.

9. Назвіть твори І.К.Карпенка-Карого:

а) Безталанна;

б) Мартин Боруля;

в) Не судилося;

г) Доки сонце зійде, роса очі виїсть;

д) Москаль-чарівник.

Завдання 10-12 на встановлення відповідності.

10. Автор                                             Твір

1 Т.Г.Шевченко                                   А Кавказ

2 П.Куліш                                            Б Сто тисяч

3 І.К.Карпенко-Карий                         В Чорна рада

4 Панас Мирний                                  Г Хіба ревуть воли, як ясла повні?

5 І.Нечуй-Левицький

11. Жанр                                             Герой

1 Поема                                              А Юнона

2 Байка                                               Б Галя Гудзь

3 Роман                                              В Мотря

4 Повість                                            Г Націєвський

5 Трагікомедія

12. Назва твору                                  Герої

1 Катерина                                       А Баба Палажка

2 Кайдашева сімя                           Б Шершень

3 Бджола і Шершень                       В Москаль Іван

4 Маруся                                          Г Василь

5 “Гайдамаки”

Запитання 13-14 з відкритою формою відповіді.

13*. Назвіть основні ознаки трагікомедії як жанрової форми драми. Наведіть приклади (2-3).

14*. Поясніть, що означає вислів І.К.Карпенка-Карого: Сцена – мій кумир, театр – священний храм для мене.

 

ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ ЗАВДАНЬ САМОКОНТРОЛЮ

 

Завдання 1-6 оцінюються в 0,5 бала.

Завдання 7-9 оцінюються в 1 бал

Завдання 10-12 оцінюється у 1 бали.

Завдання 13-14 (підвищеної складності) оцінюються у 1,5 бала.

Максимальна кількість балів за виконаний тест – 12 балів.

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок №10. Контрольна робота за темою “Складнопідрядне речення”.

Урок №7. Складнопідрядні речення з підрядними обставинними. Тренувальні вправи.

Уроки №№8-9. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в такому реченні.