Дистанційний курс з української літератури за темою "Театр корифеїв" (10 клас).

Анотація до дистанційного курсy

Театр корифеїв для 10-го класу

Клеймьонової Оксани Олегівни, учителя української мови та літератури Харківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 54

Харківської міської ради Харківської області

 

Дистанційний курс повністю відповідає вимогам чинного Державного стандарту середньої освіти та новій навчальній програмі 2017 року.

Курс включає в себе 6 занять, теоретичний матеріал до теми, мультимедійні презентації, а також глосарії та рекомендації до опрацювання курсу.

Інноваційність дистанційного курсу полягає у використанні сучасних методик в поданні теоретичного мовного матеріалу, враховує компетентнісний і особистісно-орієнтований підходи у викладанні, вікові особливості учнів. Дистанційний курс є своєрідним дидактичним комплексом, у якому реалізуються основні навчально-виховні ідеї літературної освіти. Зміст курсу конкретизує навчальну програму, обсяг і систему знань з визначеної теми, спрямовує учнів на самостійне мовне дослідження, готує їх до поточного й контрольного оцінювання навчальних досягнень.

Матеріали кожного заняття подано за такою схемою: теоретичний матеріал, практичні завдання на знання життєпису І.К.Карпенка-Карого, змісту п’єси “Мартин Боруля”, основних формотворчих та сюжетоутворюючих елементів, різнорівневі тести для самоконтролю, мультимедійна презентація.

У курсі реалізовано авторську ідею максимально сконцентрувати увагу школярів на засвоєнні програмового матеріалу за рахунок відпрацювання практичного вміння безпомилково знаходити й аналізувати основні композиційні елементи твору, визначати його жанр та жанровий різновид, характеризувати образи персонажів, використовуючи цитати з тексту, що, безперечно, вкрай важливо для якісної підготовки школярів до складання ЗНО з української літератури.

       У процесі вивчення дистанційного курсу учень засвоїть матеріал з теми Театр корифеїв”. За результатами вивчення курсу учень буде вміти: визначати головний конфлікт твору, характеризувати героїв, розповідати про історичну основу твору, розкривати значення творчості І.К.Карпенка-Карого для розвитку української драматургії, розуміти специфіку виражальних засобів театрального мистецтва, висловлювати судження про духовні й матеріальні цінності, застосовувати набуті знання для порівняльного аналізу творів української та зарубіжної літератур.

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок №10. Контрольна робота за темою “Складнопідрядне речення”.

Урок №7. Складнопідрядні речення з підрядними обставинними. Тренувальні вправи.

Уроки №№8-9. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в такому реченні.